Właściciele stron internetowych, którym zależy na zwiększeniu generowanych zysków często zastanawiają się nad tym jaką strategię wybrać. Czy lepszym rozwiązaniem będzie pozycjonowanie strony internetowej, czy też może korzystniejsza okaże się inwestycja w reklamę w sieci wyszukiwania, a może też znacznie lepsze rezultaty przyniesie optymalizacja witryny? W zasadzie, nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, wszystko uzależnione jest bowiem od konkretnego przypadku. najlepiej jest zdywersyfikować działania i na bieżąco modyfikować wprowadzoną strategię w zależności od uzyskiwanych rezultatów.
Nie da się jednak ukryć, że zwłaszcza nowe strony internetowe najlepiej reagują na płatne linki. Reklama w sieci wyszukiwania generuje dosyć duży ruch, pod warunkiem że stworzone reklamy są kierowane na odpowiednie strony docelowe optymalnie nasączone słowami kluczowymi. Dobrym pomysłem jest tworzenie zróżnicowanych tekstów reklamowych skierowanych do rozmaitych grup odbiorców – inne slogany przyciągną bowiem młodzież, a zupełnie inne okażą się skuteczne w przypadku osób będących w średnim wieku.
Najnowsze komentarze