Sposobów na reklamę jest bardzo wiele. Informacje o firmie możemy zamieszczać w internecie, prasie czy nawet w telewizji. Dużą popularnością cieszą się reklamy świetlne i bilbordy, które są tańszym odpowiednikiem reklamy telewizyjnej i trafiają do bardzo dużej grupy osób w szybkim czasie. Reklama zewnętrzna powinna być także umieszczana na firmowych pojazdach oraz lokalach, które świadczą dane usługi. Dobrym pomysłem jest również udział w różnego rodzaju przedsięwzięciach charytatywnych, które znacząco ocieplają wizerunek firmy oraz pomagają zaistnieć w specyficznym środowisku organizacji pozarządowych.

 

Aby stawać się marką coraz bardziej popularną, warto brać udział w festiwalach i piknikach plenerowych, które w miastach takich jak Warszawa czy Wrocław, są niezwykle popularne wśród młodych konsumentów oraz pozwalają na wykupienie stoiska reklamowego. W przypadku reklamy bezpośredniej mamy możliwość wyboru wielu akcesoriów, gadżetów i materiałów promocyjnych, które rozdawane wśród potencjalnych klientów zwiększają szansę na to, że wybiorą oni właśnie naszą firmę. Powinniśmy jednak ustalić konkretną strategię marketingową, która połączy wiele różnych elementów i sprawi, że nasze przedsiębiorstwo stanie się rozpoznawalne wśród wybranej grupy konsumentów.